čtvrtek 10. září 2015

Recenze: BIO kokosový olej RAW

Dneska pro vás mám po dlouhé době další recenzi. Už je to pár měsíců, co jsem si domluvila spolupráci s firmou Fair Made, která k nám dováží BIO a RAW výrobky. Čokolády, kávu, čaj, ovoce v čokoládě, kokosovou vodu a kromě toho také kokosový olej, který mi byl nabídnut k otestování. Všichni asi známé blahodárné účinky kokosového oleje. Je vhodný na pleť, vlasy, tělo a také na vaření. To jsem zkoušela právě já a v dalším příspěvku jsem si pro vás připravila hned dva recepty. Super zdravé palačinky, ze kterých jsem udělala na talíři nezdravé a domácí granolu. Takže jestli vás recepty zajímají, tak šup sem.


Virgin coconut oil BIO Kokosol
Teď se ale pojďme podívat na zoubek tomuhle kokosáku. Je to 100% čistý kokosový olej z čerstvých filipínských kokosových ořechů. Je jemně lisovaný za studena a má naprosto krásnou kokosovou vůni. Musím říct, že já kokos moc nemusím, například mi vůbec nevoní kokosové sprcháče. Tenle olej je ale úplně jiný. Má příjemnou vůni, která není vlezlá a v jednu chvíli jsem se načapala, že mám nos pořád zabořený ve skleničce. Kokosové oleje jsou známé tím, že reagují na teplotu, pokud se dostanou do kontaktu s pokožkou, tak se rozpoštějí. Přestože jsem olej měla vyndaný poměrně dlouho, byl pořád tuhý a pevný, měknul až opravdu s kontaktem s pokožkou. Což se mi například u oleje z DM nestalo, ten byl za chvilku tekutý už ve skleničce.


Výhoda kokosáku je v tom, že se nepřipaluje a je tedy vhodný na smažení a vaření. Já jsem dělala palačinky a opravdu musím říct, že se mi nic nepřipálilo a palačinky kokosem jen voněly, kokosovou chuť neměly. Což je bod k dobru, protože fakt nemám moc ráda kokos. Hezky mi naopak voněla kuchyň a mě se hned smažilo lépe, přestože se mi nějaké palačinky roztrhly. V granole jsem kokosák použila místo klasického oleje a opět příjemně voněla po kokosu. I při kontaktu s pokožkou byla vůně pořád velmi příjemná, nevtíravá a sympatická. Krom toho vám kokosový olej poměrně dlouho vydrží. Já jej přidávala na každou palačinku a dost jsem dala i do granoly, ale přijde mi, že to 200ml balení, které mám mi vydrží snad věčně.

Pokud tedy nad koupí kokosového oleje uvažujte, za mě je to velké plus. Opravdu je vhodný na všechno a nemusíte se bát nějakých alergických reakcí. Já mám hodně citlivou kůži a často mi vadí i hodně přírodní věci, jsou na mě poměrně dost agresivní, ale kokosový olej mi pomohl například i na ekzém. Rychle se vstřebává a nezůstává na pokožce, ale dostane se přímo do ní, což se vám u jiných olejů, které jsou k dostání v drogeriích moc často nestane. Proto si i myslím, že cena je naprosto adekvátní a přijatelná, protože kokosák svojí funkci plní dokonale. Velké plus je to, že je to 100°% BIO a vhodné i pro vegany a vitariány. Zkrátka a dobře. We <3 coconuts="" i="">



Facebook Fair Made
Webové stránky Fair Made

Žádné komentáře:

Okomentovat