středa 17. června 2015

Recenze: Čokoládové mixit

Dnešní, poslední článek před Apetit piknikem, mám pro vás novinku a k tomu i novou rubriku. Díky několika spoluprácím mám možnost otestovat různé food věci. První možnost, co jsem mohla vyzkoušet je Mixit. Mixit zná dneska už snad každý, ale pro neználky. Mixit je projekt dvou sympáťáků Tomáše a Martina, kteří se rozhodli vytvořit něco, co na českém trhu chybí. Tak vzniklo Mixit, tedy kombinace musli, oříšků, ovoce, vloček, čokolády a dalších dobrot, které si namixujete podle sebe. Takže se nemusíte trápit tím, že vám v musli něco nechutná. Tohle se vám u Mixit nestane, protože si uděláte svojí top kombinaci, kterou si ještě pojmenujete podle sebe. Pokud nemáte náladu a čas na mixování, můžete si vybrat už z namíchaných. Tohle jsem přesně udělala já a vybrala si Čoko-ládování, protože jsem prostě čokoládová holka :)




V Čoko-ládování najdete například kukuřičné lupínky v čokoládě, ovesné a čokoládovén lupínky, corn flakes v jogurty, čokoládové hobliny bílé, pomeranč nebo kávové boby. Ty mě teda jako jediní v mixu nevyhovují, jsou hodně tvrdé a jsou fakt cítit kávou. Ale jinak jsem z Mixit totálně a nejvíc spokojená. Jsou naprosto vynikající, hodí se skvěle do jogurty, které snídám já, ale i do mléka nebo do dortu (odkaz na Oreo cheesecake máte tady). Případně ho můžete jen tak chroupat samotné (co myslíte, že jím, když píšu tuhle recenzi? :)) Čokolády tam je fakt hromady, ale jak jsou tam lupínky, tak z toho nejste totálně přeslazený, což je supr. Navíc, když narazíte na kousek toho pomeranče, tak máte i lehce nakyslou chuť a to je taky příjemná změna.
Já jsem z Mixit hodně spokojená a nadšená, dřív jsem k tomu moc nakloněná nebyla, ale jsem moc ráda, že jsem měla tu možnost si je vyzkoušet a příště si chci určitě namixovat svoje vlastní. Ještě ohledně ceny. Každá položka stojí různě, jak už ořechy, sušená ovoce či ořechy, ale ten výběr je fakt ohromný a každý si tam něco najde. Je tedy jasné, že cena je trochu vyšší než za klasické lupínky v obchodě. Jenže v obchodě nemáte 650 gramů, jako tady a to se fakt vyplatí. Jestli tedy nad Mixit váháte, určitě do nich jděte a vyzkoušejte, myslím, že pokud máte alespoň musli rádi, tak nebudete litovat.
Mě ted čekají tři dny pečení, zítra jedu k rodičům, kde budeme s mamčou péct na sobotní Apetit piknik. Chystáme toho docela dost a já budu strašně ráda, když přijdete ochutnat, popovídat si a užít si tenhle super den. Budu v Grébovce v Praze od 14 hodin a najdete mě u stánku 02.b, což je hned druhý stánek u vchodu. Teď se tady na mě smějí vizitky, pozvánky, meníčko a super nové logo, které si blog po skoro roce a půl fungování fakt zaslouží. Takže mi držte palce, ať to všechno stačíme upéct, ať zítra stačím všechno nakoupit a v sobotu se na vás budu hrozně moc těšit. :)



Odkaz na mixit
Událost na fb na Apetit piknik

Žádné komentáře:

Okomentovat